Technische ondersteuning: altijd iemand die met je meekijkt
Geen kastje-naar-de-muur, maar iemand die het overzicht houdt en precies weet waar een probleem vandaan komt.

De 3 voordelen van technische ondersteuning

Rust aan je hoofd

Snelle oplossingen

Continuïteit
Hoe ik werk
Inventarisatie van het probleem
Technische diagnose
Direct oplossen of doorzetten
Complexere issues zet ik door naar hosting of ontwikkelaar, met duidelijke instructies
Terugkoppeling & preventie
Taken binnen technische ondersteuning

Ik help o.a. met:
Wat ik wél en niet doe
Veel gestelde vragen
Ik probeer altijd zo snel mogelijk te reageren. Kleine problemen pak ik meestal binnen korte tijd op, afhankelijk van mijn planning. Bij ernstige verstoringen, zoals een website die helemaal niet bereikbaar is, krijgt het probleem direct prioriteit en kom ik zo snel mogelijk in actie om de impact te beperken.
Voor structureel onderhoud zoals back-ups en serverbeveiliging is de hostingpartij verantwoordelijk. Mijn ondersteuning richt zich op problemen signaleren, oplossen en het aansturen van de juiste partijen als dat nodig is.
Door mijn verleden als ontwikkelaar en netwerkbeheerder kan ik veel direct oplossen, zoals fouten na updates of kleine code-aanpassingen. Als een probleem dieper ligt, zorg ik dat de juiste partij (hostingprovider of ontwikkelaar) wordt ingeschakeld. Jij hoeft dat niet zelf te regelen.
Dan neem ik contact op met de hostingprovider, leg de situatie uit en volg het proces voor je op. Zo hoef jij niet zelf in technische taal te communiceren en weet je zeker dat het probleem goed wordt afgehandeld.
Vooral rust en continuïteit. Je weet dat je altijd een aanspreekpunt hebt dat je probleem uit handen neemt. Geen kastje-naar-de-muur meer, maar een partner die alles regelt en oplost.
Kennisbank: artikelen over technische ondersteuning

Heeft de website dringend onderhoud nodig?

Is het installeren van WordPress updates belangrijk?

Een nieuwe website. En nu?
Mijn diensten en expertises
Klaar om kennis te maken?
